26 Şubat 2015 Perşembe

Atilla Aydın, "Türkyorum » Bizim Yasin ve Düşündürdükleri" adlı bir bağlantı paylaştı: "Yasin sen h...

Atilla Aydın bir bağlantı paylaştı. Atilla Aydın Yasin sen hem güzel hem meşhur adamsın artık :):):) Türkyorum » Bizim Yasin ve Düşündürdükleri www.turkyorum.com Dostlar uzun süredir yazmayışımın sebebini soruyorlar ısrarla. Verilen cevapları geçiştirme kabilinden addettiklerinden olsa gerek gönül koyuyorlar belki de. Şöyle bir hafızamı yokladım da 15 yaşından beri bu kadar uzun süre yazmadığım olmadı herhalde. 9 ayda bir insan geliyor cihana da bir yazı nas… Beğen · Yorum Yap · Paylaş 8 kişi bunu beğendi. Atilla Aydın ve 1 diğer kişi yorum yaptı.
facebook
Atilla Aydın bir bağlantı paylaştı.
Atilla Aydın
Yasin sen hem güzel hem meşhur adamsın artık :):):)
Türkyorum » Bizim Yasin ve Düşündürdükleri
www.turkyorum.com
Dostlar uzun süredir yazmayışımın sebebini soruyorlar ısrarla. Verilen cevapları geçiştirme kabilinden addettiklerinden olsa gerek gönül koyuyorlar belki de. Şöyle bir hafızamı yokladım da 15 yaşından beri bu kadar uzun süre yazmadığım olmadı herhalde. 9 ayda bir insan geliyor cihana da bir yazı nas…
Beğen · Yorum Yap · Paylaş
8 kişi bunu beğendi.
Atilla Aydın ve 1 diğer kişi yorum yaptı.
Gönderiyi Gör
Atilla'nın Zaman Tünelini Gör
Bu mesaj dedem2828@gmail.com adresine gönderilmiştir. Gelecekte Facebook'tan bu tür e-postalar almak istemiyorsanız, buraya tıklayarak abonelikten çıkabilirsiniz.
Facebook, Inc., Attention: Department 415, PO Box 10005, Palo Alto, CA 94303

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder